Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudunk foglalni?
Időpontot foglalni weboldalunk – időpontfoglalás menüpontja alatt tudtok. Amennyiben segítségetekre van szükség telefonon, Messenger üzenetben vagy email üzenetben is fel tudjátok venni velünk a kapcsolatot. Mindhárom csatornán a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk.

Mennyivel előbb érkezhetünk?
Általában elég a foglalt időpont előtt 5 perccel előbb érkezni, mivel valószínűleg előttetek is játszik valaki a pályán. A vendégeknek azonban érdemes 15 perccel korábbi érkezést javasolni, így elkerülhetőek a késésből eredendő csúszások.

Hol tudok parkolni?
Az épület előtt saját parkoló található.

Hozhatunk-e tortát, üdítőt, rágcsálni valót?
Igen. Amit szeretnétek, nyugodtan hozhattok. Nem kérünk a tortához HACCP igazolást sem. Nagyobb gyerekek esetében torta helyett pizzát szoktunk javasolni, aminek mindig nagy sikere van. További észrevételünk, hogy a gumicukrot kerüljétek, ha lehet, mert tapasztalatunk szerint a gyerekek koncentrációjára nagyon rossz hatással van.

Az ünneplőhelyiséget fel lehet-e díszíteni?
Természetesen mindenkinek van lehetősége, hogy a saját ízlése szerint dekorálja a termet.

Milyen ruházattal készüljünk?
Leginkább olyan ruhával érdemes készülni, amit az ember nem sajnál. Mivel ez egy régi borospince, előfordulhat, hogy a ruházat porosodik vagy koszolódik. Cipő tekintetében egy utcai sportcipő teljesen megfelelő. A pincében 13-15°C van, így érdemes rétegesen öltözködni.

Probléma-e, ha létszám eltér a foglalásban megadottól?
Természetesen nem probléma. A fizetés, mindig a játékban résztvevők után történik. Így ha esetleg kevesebben érkeznétek, sem kell kifizetni a foglalt létszámra kiszámolt összeget. Jelenleg 19 játékkészletünk van, így csak akkor kell jeleznetek felénk, ha a játékban résztvevők száma meghaladja ezt a létszámot.

Mit csináljak, ha nem tudok elmenni?
Természetesen bárkinek közbejöhet valami. Minden foglalás előtt 24 órával, emlékeztető email üzenetet kaptok, ahol lehetőségetek van lemondani a foglalást. De egyéb csatornákon is tudjátok módosítani, illetve visszamondani a lefoglalt időpontot. Amennyiben az időpont nem kerül lemondásra és nem jelentek meg a helyszínen, a rendszer automatikusan feketelistás vendégként fog kezelni. Ebben az esetben nem tudtok online foglalni, illetve a következő foglalást csak 50% előleg átutalásával tudjuk véglegesíteni.

Hogyan tudok fizetni?
A helyszínen készpénzes, bankkártyás és OTP SZÉP kártyás fizetésre is van lehetőség, illetve természetesen banki előre utalás is lehetséges.